пятница, 13 марта 2020 г.

ДИСТАНЦІЙНИЙ ТИЖДЕНЬ ДЛЯ СТУДЕНТІВ І КУРСІВ

Шановні студенти, 
протягом дистанційного тижня виконайте 
наступні завдання:

1. Створення буклету, постеру, презентації,бук-трейлеру, скрайбу тощо
(один на вибір)
Орієнтовані теми:
1.Генетичний моніторинг в людських спільнотах.
2.Скринінг-програми для новонароджених.

3.Генотерапія та її перспективи

2. Завдання: визначте, які зміни та захворювання належать до модифікацій, а які до мутацій.

№ п/п
Модифікації
Мутації
1.


1.Рахіт у людини.
2.Зміни форми листків у стрілолиста.
3.Редуковані крила дрозофіли.
4.Підвищена кількість еритроцитів у крові людини.
5.Хвороба Дауна.
6.Альбінізм.
7.Різна величина листків у верби.
8.Синдром Тернера.
9.Серповидноклітинна анемія.
10.Зміна забарвлення шерсті у кролика залежно від температури.
11.Шестипалість у людини.
12.Синдром кошачого крику.


3. Законспектувати:

*Репродукція як механізм забезпечення безперервності існування видів.
*Особливості процесів регенерації організму людини. Регенерація (слайдовий ряд)
Ріст та розвиток клітин та фактори, які на нього впливають. Старіння та смерть клітин. Причини порушення клітинного циклу та їхні наслідки. 


4.Самастійно опрацювати теми 
*"Трансплантація тканин та органів у людини, її перспективи.  Правила біологічної етики."
*Поняття про онкогенні фактори та онкологічні захворювання. Профілактика онкологічних захворювань.

ЗАВДАННЯ НА 2 ТИЖДЕНЬ!!!
Шановні студенти, 
протягом другого тижня виконайте 
наступне завдання:
Самостійно опрацюйте тему з електронного підручника "Суть та біологічне значення запліднення. (слайдовий ряд) 
Причини порушення процесів запліднення у людини. (слайдовий ряд)
 Особливості репродукції людини у зв’язку з її біосоціальною сутністю. Репродуктивне здоров’я. Сучасні можливості та перспективи репродуктивної медицини. Біологічні і соціальні аспекти регуляції розмноження у людини".

Законспектувати:
Ембріогенез людини.(слайдовий ряд) Взаємодія частин зародка, що розвивається (явище ембріональної індукції).Чинники, здатні справляти позитивний і негативний вплив на процеси росту та розвитку людини.

Контроль модуля  - перейти за посиланням та пройти онлайн-тест. 
https://onlinetestpad.com/ua/testview/253408-reprodukciya-ta-rozvitok-testova-robota-dlya-10-klasu-biologiya
Надіслати скріншот своїх результатів.

ЗАВДАННЯ НА ПЕРІОД З 04.05 ПО 08.05!!!
Шановні студенти, 
протягом цього тижня виконайте 

наступне завдання:


Законспектувати:


Тема 9. Адаптація як загальна властивість біологічних систем. Принцип єдності організмів та середовища мешкання. (слайдовий ряд)

Тема 10. Загальні закономірності формування адаптацій. Поняття про преадаптацію та постадаптацію. Властивості адаптацій.
Формування адаптацій на молекулярному та клітинному рівнях організації. Стратегії адаптацій організмів.

Дайте відповіді на питання, користуючись електронним підручником:

с.7 - питання 5;
с.13 - питання 6.

ЗАВДАННЯ НА ПЕРІОД З 18.05 ПО 22.05!!!
Шановні студенти, 
протягом цього тижня виконайте 

наступні завдання:
                                                            с. 32-43
Тема 11. Поняття про екологічно пластичні та екологічно непластичні види. Поняття про адаптивну радіацію. Життєві форми тварин та рослин як адаптації до середовища мешкання. (життєві форми організмів)
Екологічна ніша як наслідок адаптацій організмів певного виду до існування в екосистемі. Поняття про спряжену еволюцію (коеволюцію) та коадаптацію.

Тема 12. Основні середовища існування та адаптації до них організмів.

Дайте відповіді на питання, користуючись електронним підручником:

с. 21- питання 7;
с.41 - питання 7.

ВСІ ВИКОНАНІ ЗАВДАННЯ НАДСИЛАЙТЕ НА ЕЛЕКТРОННУ АДРЕСУ: annashevireva8@gmail.com

Комментариев нет:

Отправить комментарий