пятница, 13 марта 2020 г.

ДИСТАНЦІЙНИЙ ТИЖДЕНЬ ДЛЯ СТУДЕНТІВ ІІ КУРСІВ

Шановні студенти, 
протягом дистанційного тижня виконайте 
наступні завдання:


1. Законспектувати теми:


Тема 7. Концепція сталого розвитку та її значення. Природокористування в контексті сталого розвитку. Поняття про екологічне мислення. Необхідність міжнародної взаємодії у справі охорони довкілля.

2. Повідомлення про представників з Червоної книги, Зеленої книги України та чорного списку видів тварин.

ЗАВДАННЯ НА 2 ТИЖДЕНЬ!!!
Шановні студенти, 
протягом другого тижня виконайте 
наступні завдання:


1.  Законспектувати теми 6 та 7 (для тих, хто не виконав це завдання).
2. Повідомлення про представників з Червоної книги, Зеленої книги України та чорного списку видів тварин  (для тих, хто не виконав це завдання). 
3. Виконати практичну роботу "Оцінка екологічного стану свого регіону". 
4. Контроль модуля





КОРИСТУЮЧИСЬ ЕЛЕКТРОННИМИ ПІДРУЧНИКАМИ, ЗАКОНСПЕКТУВАТИ:

Тема 10. Завдання та досягнення сучасної селекції. Внесок вітчизняних учених-селекціонерів.

Тема 11 Сучасні методи селекції тварин, рослин і мікроорганізмів. Явище гетерозису та його генетичні основи.
Тема 12. Значення для планування селекційної роботи вчення М. І. Вавилова про центри різноманітності та походження культурних рослин, закону гомологічних рядів спадкової мінливості.
Тема 13. Застосування методів генної та клітинної інженерії в сучасній селекції. Генна інженерія людини: досягнення та ризики.
Біоетичні проблеми сучасної медицини.
Тема 14. Сучасна біотехнологія та її основні напрямки.
Застосування досягнень молекулярної генетики, молекулярної біології та біохімії у біотехнології.
Тема 15. Поняття про біологічну небезпеку, біологічний тероризм та біологічний захист. Біологічна безпека та основні напрямки її реалізації.
Тема 16. Роль біології у вирішенні сучасних глобальних проблем людства. 
Контроль модуля 12

СТВОРИТИ ПРОЄКТ 
(один на вибір; створення бук-трейлеру, презентації, буклету, скрайбу, постеру тощо)

       Клонування організмів. 
Нанотехнології в біології.
Трансгенні організми: за і проти.


Комментариев нет:

Отправить комментарий